Anyák Napja margójára - az anyai oldalról

2022.05.01

Talán nincs is olyan édesanya, akinek legalább a mai napon ne jutnának eszébe a következő gondolatok, mikor fogadja gyermekétől a köszöntést, virágcsokrot, bármit.

Vajon milyen anya vagyok/voltam valójában? Tudtam-e elég törődést, odafigyelést , minőségi időt biztosítani gyermekemnek? Volt-e bennem elég türelem, vagy a saját életem aktuális drámáival voltam elfoglalva és öntudatlanul maradandó sebeket, hiányokat hoztam létre benne ?

Gyanítom, hogy sokunkban inkább az utóbbi gondolatok fogalmazódnak meg. A múltat nem lehet meg nem történtté tenni, de a jővő még megmenthető! 

Őszintén bízom abban, hogy lesz még lehetőségünk változtatni ezen és odaadni azt az odafigyelést, őszinte, feltételek nélküli  szeretetet, odafordulást, időt amit a múltban elmulasztottunk !

Ezzel köszöntöm az Édesanyákat, a leendő Édesanyáknak pedig azt kívánom, hogy ők tudják majd jobban csinálni okulva elődeik mulasztásaiból, hiszen ők voltak ennek elszenvedői!

Szeretettel kívánok boldog, vidám Anyák Napját  mindenkinek!

Triebl Mária


Triebl Mária    +36/20/394 7746
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el